ROWENTA AIR FORCE EXTREME LITHIUM

AIR FORCE EXTREME LITHIUM

Referenca : RH887101

Uputstva i priručnik

Česta pitanja

Uređaj se možda pregreva.
Isključite uređaj i ostavite ga da se hladi najmanje 1 sat.
Ako problem ne nestane, obratite se korisničkoj službi.
Punjač nije dobro priključen na uređaj ili je neispravan.
Proverite da li je punjač dobro priključen ili se za zamenu punjača obratite ovlašćenom servisu.
To je sasvim uobičajeno. Usisivač može da ostane trajno priključen na punjač bez ikakvog rizika.
Aktivirala se termička zaštita.
Isključite usisivač. Uverite se da ništa ne blokira obrtanje četke. Ako postoji neka prepreka, uklonite je i očistite električnu četku, a zatim uključite usisivač.
• Cev ili crevo je delimično začepljeno: otčepite ga.
• Posuda za prašinu je puna: ispraznite je i očistite.
• Posuda za prašinu nije dobro postavljena: postavite je pravilno.
• Usisna glava je prljava: skinite i očistite centralnu četku.
• Pena filter za zaštitu motora je pun: očistite ga.
• Blokirana je obrtna četka ili crevo: isključite usisivač i očistite delove.
• Četka je istrošena: za zamenu četke se obratite ovlašćenom servisu.
• Kaiš je istrošen: za zamenu kaiša se obratite ovlašćenom servisu.
Ne koristi se odgovarajući punjač ili je punjač neispravan.
Za zamenu punjača se obratite ovlašćenom servisu.
Nakon što ste sledeli uputstva za aktiviranje aparata navedena u uputstvu za upotrebu, proverite da li utičnica radi tako što ćete povezati neki drugi aparat. Ako još uvek ne radi, nemojte rastavljati ili popravljati aparat samostalno i odnesite ga u ovlašćeni servis.
Nemojte koristiti aparat. Kako biste izbegli potencijalnu opasnost, odnesite aparat kod ovlašćenog servisera.
Proverite filter i zamenite ga ako je u lošem stanju.
Ispraznite posudu za prašinu.
Proverite stanje četke i po potrebi je popravite ili zamenite.
Proverite da li je baterija potpuno napunjena po završetku ciklusa punjenja.
Ako je baterija neispravna, zamenite je.
Vaš aparat sadrži vredne materijale koji se mogu obnoviti ili reciklirati. Odnesite ga u lokalni centar za prikupljanje otpada.
Ako mislite da jedan deo nedostaje, pozovite Centar za potrošačke usluge, a mi ćemo vam pomoći da pronađete odgovarajuće rešenje.
Idite u odeljak „Dodaci“ na veb lokaciji da biste jednostavno pronašli sve što vam je potrebno za proizvod.
Pronađite detaljnije informacije u odeljku Garancija na Internet stranici.